30
Dec
09

Persoana care m-a facut să creez acest blog

Deci , se intimplase intr-o zi de iarna…daca nu ma inseala memoria era prin februarie (2009), lucru cert e ca in Spania nu prea se simte acest anotimp in zona unde locuiesc ( o abatere de la tema ).

Era o zi obisnuita in care intrasem pe mess si vorbeam cu prietenii mei. La un moment dat primesc un mass care zicea cam asa : “www.radioulim.com , cel mai nice radio , trimite dedicatia ta acum!”. Stateam la dubii , de cand ULIM-ul are radio , ma intrebam in sinea mea…ignorasem mass-ul. In cateva clipe primesc acelasi mass de la o alta persoana din lista. Asa dar,  am decis sa accesez acea pagina web! Zis si facut! Am dat add si pe mess si se incepuse discutia! In acea zi la butoane era Dj Restart (Sandel). M-a informat in ce consista acest radio , pagina web, etc. , indata trimisesem si eu o dedicatie si mass cu link-ul paginii. A doua zi , dupa ore incepea o noua sesiune cu Radio Ulim. Imi dasem seama ca e o alta persoana la butoane . Facusem cunostinta si incepusem o mica discutie…pina cand mi-am dat seama ca este o persoana de aur!

Deci Îi multumesc lui Dumnezeu ca l-am cunoscut. Am ajuns la concluzia ca este o persoana simpla , sociabila , mereu pozitiva ,  pe care te poti baza si oricand gaseste timp pentru a te asculta si a-ti da un sfat. E un tip haios ,  intotdeauna te face sa zimbesti, sa te simti om , sa te valorezi pe tine insuti , sa privesti lumea dintr-un alt punct de vedere… si are darul de a scrie. Îi mai place si lectura , mi-a recomandat o multime de carti , si adevarul e ca sunt foarte bune.I-am zis ca ar trebui sa scrie o carte si sa faca o cariera de psiholog…si sper ca in viitorul apropiat voi fi una din multimea lectorilor cartilor sale.

Nu imi ramine decat sa-i fiu recunoascatoare pentru ca exista , pentru ca  m-a facut sa vad lumea intr-un mod diferit si nu in ultimul rind sa-i dezvaluesc numele lumii intregi…aceasta persoana este: Serghei Bejenari.

P.S. Am incercat sa scriu scurt , clar si cuprinzator…insa as putea vorbi despre el si calitatile sale o zi intreaga si tot nu as mai termina…


0 Responses to “Persoana care m-a facut să creez acest blog”



  1. Leave a Comment

Leave a comment


Calendar

December 2009
M T W T F S S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 1 other subscriber

Blog Stats

  • 77 hits

Intrari